Kategorie:
Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | FinanseApetyczna kampania reklamowa d'aucy
d’aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie, mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych – heat&eat i fit mix d’aucy oraz warzyw apertyzowanych w puszkach.
10 marca br. firma d’aucy Polska rozpoczęła kampanię reklamową w prasie. Jej celem jest wsparcie dwóch innowacyjnych linii produktów d’aucy – pierwszych na polskim rynku warzyw ugotowanych przed zamrożeniem heat&eat, warzyw do przyrządzania na parze – fit mix, a także warzyw apertyzowanych w puszkach. Motywem przewodnim kampanii jest wiosenne gotowanie. W materiałach reklamowych firmy pojawiają się przepisy na lekkie i pożywne potrawy z wykorzystaniem różnorodnych kompozycji warzywnych marki d’aucy.
Zaplanowaniem kampanii oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR kampanię wspiera agencja Effective Public Relations.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone