Kategorie:
Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | FinanseBlack Tiger Energy Drink w nowej odsłonie
FoodCare Sp. z o.o. wprowadził na rynek BLACK - edycję limitowaną Tigera. Black Energy Drink to noworoczna limitowana edycja specjalna opakowania popularnego napoju. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania marketingowa, która jest częścią dużej akcji promującej jedyny, oryginalny napój Tiger Energy Drink w puszkach i butelkach w kolorze czarnym.
„Czarny to nie kolor, czarny to siła. Power is black" - poprzez hasło naszej kampanii chcemy zwrócić uwagę konsumentów na to, że jedyny oryginalny na rynku Tiger Energy Drink występuje teraz w czarnych opakowaniach, a jego producentem jest firma FoodCare - mówi Karolina Kowalczyk, Kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży FoodCare Sp. z o.o.
„Okres noworoczny to czas intensywnej zabawy, kiedy wiele osób potrzebuje dużej dawki energii. Z myślą o nich przygotowaliśmy Black Tiger Energy Drink w specjalnym opakowaniu" - dodaje Karolina Kowalczyk.
Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy, który będzie platformą komunikacji z konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z nagrodami.
Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA. Spot telewizyjny wyprodukowało Studio Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.
Black Energy Drink dostępny jest w puszce o pojemności 250 ml i w czarnych butelkach plastikowych 0,5 L.
Marka Tiger to numer 1 w Polsce w kategorii napojów energetyzujących. Po pięciu latach obecności na rynku zdobyła pozycję lidera osiągając 44% udziału w rynku. Tiger to jedyny napój energetyzujący na świecie, który na swoim rynku pokonał Red Bulla.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone