Kategorie:
Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | FinanseCo-branding DROSED i Mars Polska
Producent drobiu - Grupa DROSED oraz firma Mars Polska - właściciel marki Uncle Ben's wspólnie promują wybrane produkty. Pod koniec czerwca w sklepach pojawiły się filety z kurczaka Drosed oraz sosy Uncle Ben's z promocyjnymi etykietami.
Wspólna akcja promocyjna wybranych produktów marki Drosed i Uncle Ben's przebiega pod hasłem „Proste równanie: kurczak + sos = pyszne danie". Na opakowaniach filetów z kurczaka Drosed oraz sosów Uncle Ben's umieszono specjalną etykietę z rekomendacją wzajemnie uzupełniających się produktów spożywczych obydwu marek. Akcja zwraca uwagę na różnorodność dań, jakie można stworzyć z ich połączenia.
Grupa DROSED i firma Mars Polska chcą za pomocą wspólnej akcji zainspirować konsumentów do zakupu polecanych i sprawdzonych produktów, które pozwolą w prosty sposób przygotować pożywny i smaczny posiłek. Akcją promocyjną zostanie objętych 60 tys. sztuk produktów marki Drosed oraz 15 tys. sztuk produktów marki Uncle Ben's. Produkty z promocyjną etykietą są już dostępne na rynku.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone