Kategorie:
Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | FinanseCoraz więcej internautów lubi abc alkoholu
Kompania Piwowarska coraz efektywniej promuje odpowiedzialne spożywanie alkoholu w Polsce. Strona ABC Alkoholu, która od 2008 roku informuje o programach społecznych dążących do wyeliminowania zjawiska picia alkoholu w ciąży czy prowadzenia pojazdów „na podwójnym gazie", osiągnęła kolejny sukces. Liczba jej fanów na portalu Facebook rośnie w niezwykłym tempie i osiągnęła poziom 5500...
Fanpage strony istnieje zaledwie pół roku. Jeszcze na początku grudnia na jego tablicy czytaliśmy: Jest nas już ponad 3000! Bardzo cieszymy się, że chcecie wspólnie z nami poznawać reguły odpowiedzialnego picia alkoholu.
Ogromny sukces, którego jesteśmy świadkami w ostatnich dniach, to efekt programów, które promuje strona. Akcja „W ciąży nie piję alkoholu" polegająca na przypominaniu ciężarnym o szkodliwości alkoholu w okresie ciąży, w ostatnich tygodniach wsparta została aplikacją, przy pomocy której internauci mogą wspomóc fundację Fastryga. Każdorazowo, gdy któryś z fanów strony prześle zaproszenie do skorzystania z aplikacji do swoich znajomych, Kompania Piwowarska przekazuje 0,50zł na konto fundacji.
„Niezwykłe tempo, w jakim rozwija się nasz profil, to także zasługa współpracy z Policją w ramach akcji „Znicz"- przekonuje Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej - „W jej trakcie promowaliśmy nasz inny program - „Sprawdź promile", skierowany szczególnie do kierowców."
Na korzyść ABCalkoholu przemawiają liczby. Już ponad 40tys. osób sprawdziło promile przez telefon, a internetowa strona programu otwierana była już 250tys. razy. W prasie pojawiło się ponad 200 publikacji na temat akcji, jednak inna statystyka cieszy najbardziej - liczba wypadków z udziałem pijanych kierowców systematycznie spada.
„Internauci cenią rzetelną, systematycznie publikowaną na stronie wiedzę na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu - tłumaczy fenomen strony Katarzyna Radecka - „Na naszej stronie nie mamy konkursów z nagrodami, nie komentujemy bieżących trendów internetowych i aktualnych wydarzeń politycznych. Tym bardziej cieszy, że tyle osób poświęca swój czas, by wspierać idee, które są tak bliskie Kompanii Piwowarskiej."
Zaangażowanie fanów strony w jej rozwój oddaje nowa statystyka wprowadzona przez portal Facebook. Wskaźnik „osób, które o tym mówią", czyli użytkowników portalu, którzy w ciągu ostatnich siedmiu dni polubili stronę, jej status, skomentowali zdjęcie lub skorzystali z aplikacji, która działa w jej ramach, 19 grudnia pokazywał dla strony ABCAlkoholu 1610 osób. Sukces strony to kolejny czynnik, który plasuje Kompanię Piwowarską w czołówce najbardziej odpowiedzialnych firm w Polsce.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone