Kategorie:
Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | FinanseNajwiększa telewizyjna kampania reklamowa firmy Drop SA
Firma Drop SA, znany producent pasztetów drobiowych, od 1. maja będzie promować swoje produkty w ramach przygotowanej kampanii reklamowej.
Kampania reklamowa, promująca produkty firmy Drop SA, ruszy na początku maja i obejmie 8- sekundowe plansze sponsorskie prezentowane w wieczornym paśmie telewizyjnym przed prognozą pogody oraz przed filmami i serialami. Głównym punktem, a zarazem najważniejszą gwiazdą kampanii jest gość specjalny, którego tożsamość zostanie ujawniona w dniu rozpoczęcia akcji promocyjnej. Jego obecność z pewnością będzie zaskoczeniem dla odbiorców, ponieważ do tej pory nie angażował się on w żadne kampanie reklamowe. Kampania wspierana jest jest również standardowymi działaniami w prasie oraz internecie.
Kampania ma na celu przypomnienie oferty marki Drop oraz przedstawienie nowej oferty produktowej. Za przygotowanie kreacji kampanii reklamowej oraz zakup mediów odpowiedzialna jest Grupa Innovations (dom mediowy Innovations Media i Agencja reklamowa Innovations Crazy Mouse).
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone