Szukaj w serwisie

Kategorie:

Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | Finanse

Tutaj jesteś: Aktualności / Temat na czasie

Po jakie marki spożywcze Polacy sięgają najchętniej?

kategoria: Temat na czasie
obrazek aktualności
Po jakie marki spożywcze Polacy sięgają najchętniej?

Jakie marki spożywcze preferują Polacy? Których producentów darzą największym zaufaniem? Odpowiedzi na te pytania dostarcza 12. edycja badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader's Digest. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestlé, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka.

Ponad połowa Polaków preferuje płatki śniadaniowe marki Nestlé. Cenimy je za jakość, silny wizerunek oraz zrozumienie potrzeb klienta. Marka ta otrzymała podwójne wyróżnienie - Złote i Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012. Za najbardziej godną zaufania w kategorii Płatki śniadaniowe markę Nestlé uznali również Chorwaci, Portugalczycy, Rumuni, Rosjanie oraz Słoweńcy.

Kategoria Producent żywności to dwie nagrody dla marki Winiary. Markę tę wskazało ponad 8 proc. ankietowanych, którzy wysoko ocenili ją za jakość, wizerunek oraz zrozumienie potrzeb klienta. Tym wynikiem Winiary zdołało utrzymać pozycję zwycięzcy z ubiegłego roku.

Wśród marek producentów ciast i deserów najbardziej godną zaufania jest według Polaków marka Dr. Oetker, którą wybrało ponad 18 proc. respondentów (Złote Godło). Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012 otrzymała marka E. Wedel, którą konsumenci w szczególności docenili za jakość oraz silny wizerunek.

Tegorocznym zdobywcą Złotego Godła w kategorii Lody jest marka Algida, którą wybrała ponad 1/3 ankietowanych. Laureatem Kryształowego Godła została marka Koral. Nagrodę tę otrzymała za jakość oraz zrozumienie potrzeb klienta.

W kategorii Olej jadalny/margaryna Polacy wybrali markę Kujawski. Uzyskała ona 46 proc. głosów ankietowanych, otrzymując Złote Godło European Trusted Brands 2012. Marka Delma zdetronizowała markę Kujawski w walce o Kryształowe Godło, dzięki wysokim ocenom za zrozumienie potrzeb klienta oraz stosunek wartości do ceny.

Żywiec Zdrój i Cisowianka to najbardziej godne zaufania marki w kategorii Woda. Markę Żywiec Zdrój (laureata Złotego Godła) wybrało niemal 30 proc. ankietowanych. Marka Cisowianka uzyskała bardzo wysokie oceny za jakość, stosunek wartości do ceny oraz społeczną odpowiedzialność, dzięki czemu otrzymała ona Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012.

Wyniki badania European Trusted Brands są w Polsce podstawą do przyznania nagród - Złotego i Kryształowego Godła, przy czym zdobycie jednej statuetki nie wyklucza możliwości otrzymania drugiej. Złote Godło to nagroda w kategorii ilościowej, w której respondenci spontanicznie wskazują Najbardziej Godną Zaufania Markę. Kryształowe Godła, przyznawane są w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych w 5 kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność.


powrót

 

Dodaj komentarz:

Dodaj swój komentarz
Autor komentarza:
Treść komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptuję regulamin

Wasze komentarze:

Aktualnie brak komentarzy

Szukaj:
 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl
GŁÓWNA | O NAS | REKLAMA | POLITYKA PRYWATNOŚCI | KONTAKT
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone