Kategorie:
Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | FinanseProducent wody mineralnej NATA nowym klientem Migomedia
Agencja interaktywna Migomedia podpisała umowę na stworzenie szaty graficznej oraz wdrożenie nowej, użytecznej strony internetowej dla producenta wody mineralnej NATA.
Migomedia ma za zadanie doradzić rozwiązania jak zaprezentować w sposób przejrzysty i atrakcyjny ofertę produktów NATA, opracować koncepcję i przekaz marketingowy, by wyróżnić markę i wpłynąć na pozytywne postrzeganie firmy w Internecie.
Co najważniejsze strona ma również edukować klientów i partnerów biznesowych odnośnie wody mineralnej NATA, jej wyróżników na tle wielu innych produktów, dzięki jasnemu zwróceniu uwagi na pochodzenie wody i lokalizację źródeł (krystalicznie czyste i wysokiej jakości woda pochodząca z epoki lodowcowej Plejstocen).
Na polskim rynku wciąż brakuje merytorycznego podejścia w kwestii wyboru wód mineralnych. Konsumenci najczęściej wybierają po prostu te które są najtańsze, a warto wiedzieć, że różnica w cenie nie wynika jedynie z tego kto produkuje daną wodę. Właśnie dlatego nowa strona NATA ma pomóc w zrozumieniu różnic i wyróżników, a dzięki temu ma też ułatwić wybór konsumentom.
Można zaobserwować trend, że wielu producentów wód mineralnych zaczyna doceniać Internet i myśli o zmianie mało atrakcyjnej strony produktowej na nową wyróżniającą na tle konkurencji. Wynika to z faktu, iż dotychczas wielu producentów wód zaniedbywało swoje strony internetowe i działania marketingowe. Co więcej producenci rzadko komunikują jasno i w sposób konsekwentny zalety i wyróżniki wody, przez co konsument nie umie dostrzec różnic pomiędzy różnymi markami (poza różnicami w cenie). Większość stron producentów wód jest do siebie podobnych i nie wyróżnia firmy na tle konkurencji i nie pokazuje ich zalet.
W 2009 roku firma NATA przeszła rebranding swojego logo, a obecnie większość swoich wyrobów eksportuje do Europy Zachodniej. Agencja Migomedia doradza jej jak zaprezentować ofertę produktową w sposób atrakcyjny i wyróżniający się na tle konkurencji.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone