Szukaj w serwisie

Kategorie:

Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | Finanse

Tutaj jesteś: Aktualności / Temat na czasie

Żabka rozwija marki własne

kategoria: Temat na czasie

Firma Żabka Polska podjęła decyzję o rozwoju segmentu marki własnej. Pierwsze 70 produktów jest już na półkach, do końca roku klienci będą mogli wybierać spośród 200  towarów wyprodukowanych specjalnie dla Żabka Polska S.A.

Żabka jest pierwszą siecią convenience w Polsce, która na tak szeroką skalą zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży marki własne.

Wyróżnikiem produktów marek własnych sprzedawanych w Żabce są: wysoka jakość i niskie ceny „na stałe". Towary produkowane na zlecenie Żabki będą o około 30% tańsze od swoich brandowych odpowiedników. Wśród grup asortymentowych, w których pojawiły się marki własne są miedzy innymi produkty nabiałowe, wędliny, słone przekąski, piwo, napoje, konserwy i przetwory rybne oraz słodycze.

Wszystkie produkty będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.

Wszystkie produkty na bieżąco poddawane są kontroli jakości w akredytowanych laboratiorach Hamilton i Eurocontrol oraz opatrzone znakiem jakości gwarantowanej Q-TEST - WYBRANE ZE SMAKIEM.PL


powrót

 

Dodaj komentarz:

Dodaj swój komentarz
Autor komentarza:
Treść komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptuję regulamin

Wasze komentarze:

Aktualnie brak komentarzy

Szukaj:
 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl
GŁÓWNA | O NAS | REKLAMA | POLITYKA PRYWATNOŚCI | KONTAKT
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone