Kategorie:
Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | FinanseŻabka rozwija marki własne
Firma Żabka Polska podjęła decyzję o rozwoju segmentu marki własnej. Pierwsze 70 produktów jest już na półkach, do końca roku klienci będą mogli wybierać spośród 200 towarów wyprodukowanych specjalnie dla Żabka Polska S.A.
Żabka jest pierwszą siecią convenience w Polsce, która na tak szeroką skalą zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży marki własne.
Wyróżnikiem produktów marek własnych sprzedawanych w Żabce są: wysoka jakość i niskie ceny „na stałe". Towary produkowane na zlecenie Żabki będą o około 30% tańsze od swoich brandowych odpowiedników. Wśród grup asortymentowych, w których pojawiły się marki własne są miedzy innymi produkty nabiałowe, wędliny, słone przekąski, piwo, napoje, konserwy i przetwory rybne oraz słodycze.
Wszystkie produkty będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.
Wszystkie produkty na bieżąco poddawane są kontroli jakości w akredytowanych laboratiorach Hamilton i Eurocontrol oraz opatrzone znakiem jakości gwarantowanej Q-TEST - WYBRANE ZE SMAKIEM.PL
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone